.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جای خالی طبرستانی ها درستاد جشن های نوروزی
درشرایطی که یک تئاتر چند نفره و یا یک نمایشگاه هنری درپایتخت مورد توجه شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی قرارمی گیرد ، درمازندران شاهد کم رنگ بودن تولید برنامه های متعدد با محور رویدادهای فرهنگی و هنری هستیم .

ستاد برگزاری جشن های نوروز درمازندران با انتقاد از مدیر کل صدا و سیمای نیز همراه بود . در این نشست هادی ابراهیمی ، معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران از عدم حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این ستاد انتقاد کرد.

ابراهیمی حتی از مدیر کل بودجه استانداری مازندران خواست تا بدون هماهنگی وی ، حتی یک ریال به شبکه طبرستان بودجه پرداخت نکند . قصد بزرگنمایی این گلایه و انتقاد رانداریم . ستاد برگزاری جشن های نوروزی دراستان یک گام ارزشمند و ستودنی برای ایجاد شور و نشاط عمومی درروزهای گردشگرپذیر نوروز 90 است که تاکنون مغفول مانده است .

این نشست ره آوردهای پرباری داشت که درصورت تحقق می تواند گردشگری نوروزی درمازندران را با تحول جدی روبرو سازد.

آنچه دربررسی انتقاد معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران مهم جلوه می کند ، نقش رسانه ملی درجشن های نوروزی و برنامه ریزی برای تولید برنامه های پرمخاطب و مبتنی برایجاد بسترهای لازم برای برگزاری این جشن ها دراستان است. گویا قصه عدم حضور مدیرکل رسانه ملی درمازندران درنشست های مهم استانداری سر دراز دارد و تنها مربوط ستاد جشن های نوروزی نیست .

حضور مدیران شبکه طبرستان دررویدادهای فرهنگی و هنری مهم و فراگیر یک ضرورت جدی است که متاسفانه دربرخی موارد شاهد انفعال این رسانه نسبت به این عرصه هستیم.

جام جمی ها مشارکت دستگاهها درتامین اعتبارات مورد نیاز برای تولید برنامه ها را اساس فعالیتهای خود قرارداده اند و تنها درشرایطی به انعکاس گسترده رویدادها می پردازند که هزینه های آن از سوی دستگاهها به حساب شرکت صوتی و تصویری سروش وابسته به صدا و سیما واریز شود و درغیر اینصورت تنها به انعکاس خبری رویدادها بسنده می کنند .

همین امر موجب شده است تا بسیاری ازمردم استان از فعالیتهای فرهنگی و هنری و ابعاد مختلف آن بهره نبرند . عرصه فرهنگ و هنر مازندران از قابلیت بسیاری برای ایجاد جاذبه دربرنامه های رسانه ملی برخوردار است و می تواند مخاطبان فرهیخته ای را متوجه خود سازد .

درشرایطی که یک تئاتر چند نفره و یا یک نمایشگاه هنری درپایتخت مورد توجه شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی قرارمی گیرد ، درمازندران شاهد کم رنگ بودن تولید برنامه های متعدد با محور رویدادهای فرهنگی و هنری هستیم .

درروزهای تعطیلات نوروزی با توجه به سفر میلیون ها گردشگر و بازگشت مازندرانی ها به دیارشان ، اتخاذ یک برنامه ریزی منسجم برای مشارکت درجشن ها نوروزی وبهره گیری از ظرفیت های ستادی که با این موضوع دراستان تشکیل شده است ، می تواند به برنامه های مخاطب پسند و با نشاط شبکه تبرستان رونق بخشد و لحظات مفرحی رابرای بینندگان رقم زند .

باید منتظر ماند و دید که چرا مدیران شبکه طبرستان درنشست ستاد جشن های نوروزی استان حضور نیافته اند و پاسخ شان به معاون سیاسی – امنیتی مازندران که از رسانه ملی پای به عرصه های مدیریتی گذاشته است ، چیست ؟

عباس مهدوی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1389
ممیرید کامنت را بذاری
نا شناس 30 دي 1389
جناب رمدانی بهتر است کمی روراست باشی و به رسالت رسانه ای خود عمل کنی و نظرات کاربران را بنویسی نکند همچون خبر انتصاب معاون فنی مازندران که اوج نامردی ... در صدا و سیما در حق نزدیک ترین یاورش بود را برای ننوشتن کامنت نظرات مخاطب یکباره اصل خبر را حذف کردی . چگونه دم از ارائه ازاد خبر و بسیجی بودن خود می دهی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.